Добрий день,
дякемо за вашу пропозицію.
Пропозиції користувачів для нас дуже важливі і допомагають нам розвиватись.
Якщо вашу пропозицію підтримають інші користувачі вона буде передана розробникам.
Додайте, будь ласка, можливість вибору ГРН - це національна валюта в Україні та має саме таку назву українською мовою, а не UAH. У вас через одну пропозицію є даний пункт.
благодарим Вас за обращениe. Для того чтобы записать документ в формате XLS необходимо войти во вкладку Доходы>Счета-фактуры>отметить галочкой нужный документ>в правом верхнем углу нажать Экспорт/Распечатки>экспорт в xls (с позициями счетов фактур).
благодарим Вас за обращениe. Для того чтобы записать документ ф ормате XLS необходимо войти во вкладку Доходы>Счета-фактуры>отметить галочкой нужный документ>В правом верхнем углу нажать Экспорт/Распечатки>экспорт в xls (с позициями счетов фактур).
Доброго дня,
уточніть будь ласка, про який саме стовпець Вам йдеться?
Від тарифу Стандард можна також створити власний шаблон рахунку в мові HTML та CSS з використанням Handlebars. Для цього потрібно перейти в меню Налаштування > Налаштування акаунта > Шаблони > Додати новий шаблон.
Давайте доробимо локалізаю документів для України!
В першу чергу потрібно локалізувати валюту.
Зараз UAH, потрібно грн./гривень/гривна
Для всіх типів документів.
Я оплатив річний пакет і хочу зрозуміти що ви готові удосконалити ваш сервіс.
Якщо буде звортній звязок, продовжу висвітлювання.
Доброго дня, дякуємо за пропозицію.
Пропозиції клієнтів допомагають нам розвивати нашу систему, ми намагаємося поступово вводити деякі із запропонованих функцій в систему.
Пропозицію було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
Вітаю! При створенні АКТу немає змоги вписати наступну важливу для нас інформацію, а саме:
1. "Ми, що нижче підписалися, ВИКОНАВЕЦЬ - ФОП Прізвище Ім'я По батькові з однієї сторони, та ЗАМОВНИК – «Разовий», з другої сторони, склали цей акт про те, що наступні роботи (послуги):
(перелік послуг та інша інформація)
виконані у повному обсязі";
2. "Сторони не мають ніяких претензій одна до одної.";
3. Місце складання АКТу
На даний момент не виявили ці недоліки, які заважають користуватися нам Вашим софтом.
Також прикріпив зразок АКТу, який ми використовуємо для кращого розуміння.
Сподіваюсь на швидку реакцію, наперед дякую!
Доброго дня,
дякуємо за Ваші коментарі та пропозиції. Пропозиції було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
добрий день. чому не має такої форми документів як "видаткова накладна". ми своїм клієнтам виставляємо "акт надання послуг" і деяким компаніям такі документи не підходять.
було б добре якщо б ви добавили розділ "видаткова накладна"
Доброго дня,
функція доступна від тарифу Standard.
Щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта, активувати функцію 'Управління складом' і зберегти зміни. Після цього у верхньому меню з'явиться доступ до Складу, якщо перейдемо до нього, побачимо доступ до Складських документів, потім можна створити Новий документ і під рубрикою Тип, з доступних документів потрібно вибрати "Видаткова накладна'. Або можна одразу перейти до закладки Склад > Видання.
Крім цього, до документу рхунок-фактура, можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно перейти до перегляду рахунку-фактури, і у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створена накладна.
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Доброго дня, щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта, активувати функцію 'Управління складом' і зберегти зміни. До рахунок-фактури можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно перейти до перегляду рахунку-фактури, і у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створена накладна.
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Доброго дня,
такого звіту в програмі немає. Найбільш підходящі звіти це: Список доходів, Список витрат та Категорії доходів та витрат. Перші два можна генерувати по кожному конкретному клієнту окремо, натиснувши в "більше опцій".
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію, на даний момент власної інтерграції з даними сервісами не маємо.
Наше API є загальнодоступним і в кожному тарифі користувачі мають можливість створити власну інтергацію. Інтеграцію можна створити на основі документації API:
https://github.com/bitfaktura-com-ua/api
Доброго дня,
додаткову інформацію можна додати в Нотатках під час створення\редагування документу, або в описі товару - в цьому випадку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Продукти та активувати "Опис товару на позиціях рахунків-фактур" > Зберегти.
Також можна додати додаткове поле на рахунку, яке можна самостійно назвати перейшовши в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Додаткове поле на позиціях рахунків-фактур.
В печатной форме
Дата распечатки / Printed at: 02.01.2023 - это нет такого поля в настройках
Срок оплаты / Data scadentă: 03.01.2023 это галочка не стоит, а поле выводит
Добрый день,
нет возможности удаления строки "Дата распечатки", это возможно только с помощью создания собственного шаблона в Настройки > Настройки аккаунта > Шаблоны > Добавить новый шаблон. Возможность создания собственного шаблона доступен от тарифного плана Standard.
Чтобы не выводилась позиция "Срок оплаты", нужно редактировать документ и в поле "Дата оплати" выбрать --не показувати--, и сохранить документ.
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію. На даний момент в програмі можна змінити статус документів.
Залишаю посилання до інструкції:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/91462287--
Доброго дня, товар списується зі складу тільки після створення документу видачі, на приклад після формування видаткової накладної, створення рахунків не зменшує кількості товару на складі.
В налаштуваннях можна також активувати опцію, щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Доброго дня,
дату оплати можна додати вручну під час стоврення рахунку в полі "Дата оплати". Якщо в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Інші налаштування за замовчуванням під час виставлення рахунка-фактури, буде обрана функція з останнього рахунка-фактури тоді поле "Дата оплати" виповниться автоматично для новоро рахунку, але як вже було згадано вище, це поле можна змінити вручну під час створення або редагування документа.
На даний момент немає можливості зміни UAH на ГРН, але завдання на можливість зміни цього вже знаходиться в нашого програміста.
Доброго дня,
на Вашому акаунті в Налаштівання > Дані фірми в полі "Банківський рахунок" впроведжений два рази номер того самого рахунку, які відділені між собою пробілом.
Доброго дня, дякуємо за Вашу пропозицію.
Пропозиції клієнтів допомагають нам розвивати нашу систему, ми намагаємося поступово вводити деякі із запропонованих функцій в систему. Ми заохочуємо користувачів голосувати за пропозиції, які Ви хотіли б бачити в Bitfaktura, голоси користувачів можуть вплинути на процес додавання пропозицій до системи.
При добавлении продукта в счет с розничной ценой, делаем скидку, после чего именно сумма со скидкой плавает +/- 5 копеек если пересчитать на калькуляторе! Это видать перерасчет скидки с 3-мя знаками после запятой в системе? В настройках четко стоит 2 знака после запятой! Это важно для нашего законодательства в документообороте! Как решить эту проблему?
Добрый день,
количество цифр после запятой Вы можете изменть перейдя к Настройки > Настройки аккаунта > Конфигурация > Способы расчета > Количество цифр после запятой в ценах.
Доброго дня, дякуємо за Вашу пропозицію.
Наразі у нас є додаток тільки на iOS, додаток для android швидше за все буде доступний до кінця року, про що ми Вас обов'язково повідомимо.
Доброго дня,
функція доступна від тарифу Standard. З того що я бачу пробний період на Вашому обліковому записі триває до 08.09.2022. Протягом цього періоду Ви можете випробувати кожен абонамент. Щоб змінити тип облікового запису, перейдіть до Налаштування > Налаштування акаунта > Змінити тип акаунта > Standard.
Щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно увійти в Налаштування > Налаштування акаунта, та активувати закладку 'Управління складом' і зберегти зміни. Після цього у верхньому меню з'явиться доступ до Складу, якщо перейдемо до нього, побачимо доступ до Складських документів.
До документу Рахунок-фактура, можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно після створення Рахунку - фактури, у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створений документ.
Якщо на рахунку вже буде підпис постачальника і покупця, то створивши видаткову підпис перенесеться автоматично. Завжди підпис можна додати вручну підчас створення \ редагування видаткової в полі "Ім'я та прізвище особи, яка виставила" та "
Отримав".
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунку-фактура були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього прошу перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
ПРИ ФОРМУВАННІ АКТУ ВИКОНАНИХ РОБІТ НА БЛАНКУ ФОРМУЄТЬСЯ : ДАТА ДРУКУ. БУХГАЛТЕРА НЕ ПРИЙМАЮТЬ ДО УВАГИ ТАКІ АКТИ, ТАК ЯК ДАТА ДРУКУ ЦЕ НЕ ДАТА ВИКОНАНИХ РОБІТ ЧИ НАДАНИХ ПОСЛУГ. ТОМУ ТАКИЙ АКТ -ЦЕ ПРОСТО ПАПІРЕЦЬ. ПРОПОНУЮ ЗАБРАТИ СЛОВО "ДРУКУ" А ЗАЛИШИТИ ПРОСТО ДАТУ. ОНЛАЙН ПІДТРИМКА НЕ МОЖЕ ВИРІШИТИ ЦЕ. ПРОПОНУЮТЬ ЦЕ ЗРОБИТИ САМОСТІЙНО.МОЖЕ ХТОСЬ ПОСИЛИТЬ?
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію. Пропозицію було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
Друк suggestion Вирішено
прохання збільшити шрифт друку в Формат А5 дуже дрібний
або зробіть шаблон новий з більшим шрифтом
Добрий день,
дякуємо за вашу пропозицію. Ми постійно вдосконалюємо нашу систему і працюємо над нею.
З повагою,
Оксана
збільшити шрифт в друку накладній А5 формат suggestion Вирішено
Просіть розробника зробити шаблон з більшим шрифтом реально дрібний !!
Добрий день,
дякемо за вашу пропозицію.
Пропозиції користувачів для нас дуже важливі і допомагають нам розвиватись.
Якщо вашу пропозицію підтримають інші користувачі вона буде передана розробникам.
З повагою,
Оксана
Друк suggestion Вирішено
дозвонитися не можливо до вас !!!!
як збільшити шрифт в друку накладній А5 формат дуже дрібне !!
Добрий день,
нажаль у нас немє можливости збільшити шрифт на накладній.
В разі питань пропоную писати на нашу почту.
З повагою,
Oksana
Додайте ГРН suggestion Вирішено
Додайте, будь ласка, можливість вибору ГРН - це національна валюта в Україні та має саме таку назву українською мовою, а не UAH. У вас через одну пропозицію є даний пункт.
конвертація у excel question Новий
Доброго дня. Як зберегли рахунок у флорматі excel?
Добрый день,
благодарим Вас за обращениe. Для того чтобы записать документ в формате XLS необходимо войти во вкладку Доходы>Счета-фактуры>отметить галочкой нужный документ>в правом верхнем углу нажать Экспорт/Распечатки>экспорт в xls (с позициями счетов фактур).
Отправляю инструкцию в Базе знаний: https://pomoc.fakturownia.pl/327434-Jak-wyeksportowac-do-pliku-EXCEL-lub-wydrukowac-faktury-z-wybranego-okresu
З повагою,
Kristina Kiseleva
--
+380443586073 info@bitfaktura.com.ua
Для додаткової інформації про програмне забезпечення, ознайомтесь:
База Знань: https://dopomoha.bitfaktura.com.ua
FAQ: https://bitfaktura.com.ua/faq
Добрый день,
благодарим Вас за обращениe. Для того чтобы записать документ ф ормате XLS необходимо войти во вкладку Доходы>Счета-фактуры>отметить галочкой нужный документ>В правом верхнем углу нажать Экспорт/Распечатки>экспорт в xls (с позициями счетов фактур).
Отправляю инструкцию в Базе знаний: https://pomoc.fakturownia.pl/327434-Jak-wyeksportowac-do-pliku-EXCEL-lub-wydrukowac-faktury-z-wybranego-okresu
Зміна або видалення стовпца question Новий
Доброго дня. Підкажіть будь ласка, чи можна перейменувати стовпець? чи можна видалити не потрібний стовпець?
Доброго дня,
уточніть будь ласка, про який саме стовпець Вам йдеться?
Від тарифу Стандард можна також створити власний шаблон рахунку в мові HTML та CSS з використанням Handlebars. Для цього потрібно перейти в меню Налаштування > Налаштування акаунта > Шаблони > Додати новий шаблон.
З повагою, Тетяна.
Валюта в рахунках suggestion Новий
Давайте доробимо локалізаю документів для України!
В першу чергу потрібно локалізувати валюту.
Зараз UAH, потрібно грн./гривень/гривна
Для всіх типів документів.
Я оплатив річний пакет і хочу зрозуміти що ви готові удосконалити ваш сервіс.
Якщо буде звортній звязок, продовжу висвітлювання.
Доброго дня, дякуємо за пропозицію.
Пропозиції клієнтів допомагають нам розвивати нашу систему, ми намагаємося поступово вводити деякі із запропонованих функцій в систему.
Пропозицію було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
З повагою, Тетяна.
Акт виконаних робіт suggestion Новий
Вітаю! При створенні АКТу немає змоги вписати наступну важливу для нас інформацію, а саме:
1. "Ми, що нижче підписалися, ВИКОНАВЕЦЬ - ФОП Прізвище Ім'я По батькові з однієї сторони, та ЗАМОВНИК – «Разовий», з другої сторони, склали цей акт про те, що наступні роботи (послуги):
(перелік послуг та інша інформація)
виконані у повному обсязі";
2. "Сторони не мають ніяких претензій одна до одної.";
3. Місце складання АКТу
На даний момент не виявили ці недоліки, які заважають користуватися нам Вашим софтом.
Також прикріпив зразок АКТу, який ми використовуємо для кращого розуміння.
Сподіваюсь на швидку реакцію, наперед дякую!
Доброго дня,
дякуємо за Ваші коментарі та пропозиції. Пропозиції було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
З повагою, Тетяна.
Bilderligs.com suggestion Новий
Компания с какой Я повязаний по поводу финансов.
Добрый день,
Вы контактируете с технической поддержкой программы BitFaktura.com.ua – это приложение для счетов-фактур.
Чем я могу вам помочь?
С уважением, Татьяна.
Фіксована вага позиції (ящик) suggestion Новий
Наприклад накладної
Найменування т. /к-Ящиків/вага ящ/ціна кг/сумма
Цукерки/5 ящ /2кг/100грн/ 1000
Доброго дня,
уточніть будь ласка запитання.
З повагою, Тетяна.
видаткова накладна suggestion Новий
добрий день. чому не має такої форми документів як "видаткова накладна". ми своїм клієнтам виставляємо "акт надання послуг" і деяким компаніям такі документи не підходять.
було б добре якщо б ви добавили розділ "видаткова накладна"
Доброго дня,
функція доступна від тарифу Standard.
Щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта, активувати функцію 'Управління складом' і зберегти зміни. Після цього у верхньому меню з'явиться доступ до Складу, якщо перейдемо до нього, побачимо доступ до Складських документів, потім можна створити Новий документ і під рубрикою Тип, з доступних документів потрібно вибрати "Видаткова накладна'. Або можна одразу перейти до закладки Склад > Видання.
Крім цього, до документу рхунок-фактура, можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно перейти до перегляду рахунку-фактури, і у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створена накладна.
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Більше про опцію управління складом залишаю в посиланні нижче:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/106626830--
З повагою, Тетяна.
ВИДАТКОВА НАКЛАДНА suggestion Новий
Чи можна на основі створеного рахунку ,створити ВИДАТКОВУ НАКЛАДНУ ?
Доброго дня, щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта, активувати функцію 'Управління складом' і зберегти зміни. До рахунок-фактури можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно перейти до перегляду рахунку-фактури, і у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створена накладна.
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Більше про опцію управління складом залишаю в посиланні нижче:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/106626830--
З повагою, Тетяна.
Не знаходжу функцію взаєморозрахунків по кожному конкретному клієнту окремо question Новий
В звітах, якій самє звіт відображає взаєморозрахунки з клієнтом
За період всі виставлені фактурі, зроблені оплати та сальдо на кінець періоду?
Доброго дня,
такого звіту в програмі немає. Найбільш підходящі звіти це: Список доходів, Список витрат та Категорії доходів та витрат. Перші два можна генерувати по кожному конкретному клієнту окремо, натиснувши в "більше опцій".
З повагою, Тетяна.
Зробити інтеграцію з сервісами suggestion Новий
Зробити інтеграцію з маркетплейсами Rozetka, Prom, Epacentr та інші
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію, на даний момент власної інтерграції з даними сервісами не маємо.
Наше API є загальнодоступним і в кожному тарифі користувачі мають можливість створити власну інтергацію. Інтеграцію можна створити на основі документації API:
https://github.com/bitfaktura-com-ua/api
З повагою, Тетяна.
як з рахунку зробити акт виконаних робіт? suggestion Новий
як з рахунку зробити акт виконаних робіт? і чи можна так зробити? В рахунку і в акті потрібно добавити ще інформацію про авто модель та пробіг...
Доброго дня,
додаткову інформацію можна додати в Нотатках під час створення\редагування документу, або в описі товару - в цьому випадку потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Продукти та активувати "Опис товару на позиціях рахунків-фактур" > Зберегти.
Також можна додати додаткове поле на рахунку, яке можна самостійно назвати перейшовши в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Додаткове поле на позиціях рахунків-фактур.
Інструкція знаходиться за посиланням: https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/96940224--
З повагою, Тетяна.
Как убрать эти пункты в печатной форме нет возможности настройки? error Новий
В печатной форме
Дата распечатки / Printed at: 02.01.2023 - это нет такого поля в настройках
Срок оплаты / Data scadentă: 03.01.2023 это галочка не стоит, а поле выводит
Добрый день,
нет возможности удаления строки "Дата распечатки", это возможно только с помощью создания собственного шаблона в Настройки > Настройки аккаунта > Шаблоны > Добавить новый шаблон. Возможность создания собственного шаблона доступен от тарифного плана Standard.
Чтобы не выводилась позиция "Срок оплаты", нужно редактировать документ и в поле "Дата оплати" выбрать --не показувати--, и сохранить документ.
С уважением, Татьяна.
Виділення кольором suggestion Новий
Вітаю!
Прохання додати можливість оплачених та проведених рахунків виділяти потрібним кольором у розділі - "Рахунки-фактури"
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію. На даний момент в програмі можна змінити статус документів.
Залишаю посилання до інструкції:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/91462287--
З повагою, Тетяна.
Списування товару зі складу suggestion Новий
Вітання!
Прохання додати можливість списування товару зі складу тільки після формування видвткової накладної по відповідному рахунку.
Доброго дня, товар списується зі складу тільки після створення документу видачі, на приклад після формування видаткової накладної, створення рахунків не зменшує кількості товару на складі.
В налаштуваннях можна також активувати опцію, щоб до рахунок-фактури були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього потрібно перейти в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Більше про функцію управління складом залишаю в посиланні нижче:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/106626830--
З повагою, Тетяна.
Дату оплати встановлювати вручну suggestion Новий
Прошу надати можливість встановлювати дату оплати вручну
А також валюту гривні вказувати як "грн"
Доброго дня,
дату оплати можна додати вручну під час стоврення рахунку в полі "Дата оплати". Якщо в Налаштування > Налаштування акаунта > Конфігурація > Інші налаштування за замовчуванням під час виставлення рахунка-фактури, буде обрана функція з останнього рахунка-фактури тоді поле "Дата оплати" виповниться автоматично для новоро рахунку, але як вже було згадано вище, це поле можна змінити вручну під час створення або редагування документа.
На даний момент немає можливості зміни UAH на ГРН, але завдання на можливість зміни цього вже знаходиться в нашого програміста.
З повагою, Тетяна.
Дублює банківський рахунок suggestion Новий
При оформленні рахунку фактури дублювання IBAN
Доброго дня,
на Вашому акаунті в Налаштівання > Дані фірми в полі "Банківський рахунок" впроведжений два рази номер того самого рахунку, які відділені між собою пробілом.
З повагою, Тетяна
Додати можливість рахувати суму передплати suggestion Новий
Для зручності виставлення рахунків, додайте можливість виставляти рахунки з передплатою
Мати можливість обирати % передплати і відповідно суму оплати
Доброго дня, дякуємо за Вашу пропозицію.
Пропозиції клієнтів допомагають нам розвивати нашу систему, ми намагаємося поступово вводити деякі із запропонованих функцій в систему. Ми заохочуємо користувачів голосувати за пропозиції, які Ви хотіли б бачити в Bitfaktura, голоси користувачів можуть вплинути на процес додавання пропозицій до системи.
З повагою, Тетяна.
Про скидки в счетах question Новий
При добавлении продукта в счет с розничной ценой, делаем скидку, после чего именно сумма со скидкой плавает +/- 5 копеек если пересчитать на калькуляторе! Это видать перерасчет скидки с 3-мя знаками после запятой в системе? В настройках четко стоит 2 знака после запятой! Это важно для нашего законодательства в документообороте! Как решить эту проблему?
Добрый день,
количество цифр после запятой Вы можете изменть перейдя к Настройки > Настройки аккаунта > Конфигурация > Способы расчета > Количество цифр после запятой в ценах.
С уважением, Татьяна.
Додаток для android suggestion Новий
Не вистачає додатоку для android
Доброго дня, дякуємо за Вашу пропозицію.
Наразі у нас є додаток тільки на iOS, додаток для android швидше за все буде доступний до кінця року, про що ми Вас обов'язково повідомимо.
З повагою, Тетяна.
видаткова накладна suggestion Новий
Як на основі рахунку зробити видаткову накладну з підписом постачальника і покупця?
Доброго дня,
функція доступна від тарифу Standard. З того що я бачу пробний період на Вашому обліковому записі триває до 08.09.2022. Протягом цього періоду Ви можете випробувати кожен абонамент. Щоб змінити тип облікового запису, перейдіть до Налаштування > Налаштування акаунта > Змінити тип акаунта > Standard.
Щоб створити видаткову накладну, з початку потрібно увійти в Налаштування > Налаштування акаунта, та активувати закладку 'Управління складом' і зберегти зміни. Після цього у верхньому меню з'явиться доступ до Складу, якщо перейдемо до нього, побачимо доступ до Складських документів.
До документу Рахунок-фактура, можна прив'язати складський документ. Для цього потрібно після створення Рахунку - фактури, у верхній панелі вибрати Складські документи > Додати складський документ > OK, в новому вікні автоматично буде створений документ.
Якщо на рахунку вже буде підпис постачальника і покупця, то створивши видаткову підпис перенесеться автоматично. Завжди підпис можна додати вручну підчас створення \ редагування видаткової в полі "Ім'я та прізвище особи, яка виставила" та "
Отримав".
В налаштуваннях можна також активувати опцію щоб до рахунку-фактура були автоматично генеровані документи видачі та прийому. Для цього прошу перейти в Налаштування акаунта > Конфігурація > Склади і з Off змінити на Створення документа > Зберегти.
Більше про опцію управління складом залишаю в посиланні нижче:
https://dopomoha.bitfaktura.com.ua/106626830--
З повагою, Тетяна.
АКТ ВИКОНАНИХ РОБІТ/ПОСЛУГ suggestion Новий
ПРИ ФОРМУВАННІ АКТУ ВИКОНАНИХ РОБІТ НА БЛАНКУ ФОРМУЄТЬСЯ : ДАТА ДРУКУ. БУХГАЛТЕРА НЕ ПРИЙМАЮТЬ ДО УВАГИ ТАКІ АКТИ, ТАК ЯК ДАТА ДРУКУ ЦЕ НЕ ДАТА ВИКОНАНИХ РОБІТ ЧИ НАДАНИХ ПОСЛУГ. ТОМУ ТАКИЙ АКТ -ЦЕ ПРОСТО ПАПІРЕЦЬ. ПРОПОНУЮ ЗАБРАТИ СЛОВО "ДРУКУ" А ЗАЛИШИТИ ПРОСТО ДАТУ. ОНЛАЙН ПІДТРИМКА НЕ МОЖЕ ВИРІШИТИ ЦЕ. ПРОПОНУЮТЬ ЦЕ ЗРОБИТИ САМОСТІЙНО.МОЖЕ ХТОСЬ ПОСИЛИТЬ?
Доброго дня,
дякуємо за Вашу пропозицію. Пропозицію було передано до відділу розвитку продукту. Як тільки отримаю інформацію про введення змін, одразу Вас про це поінформую в наступному повідомленні.
З повагою, Тетяна.